Dažnai užduodami klausimai

Čia surašėme keletą svarbiausių ir dažniausiai kylančių klausimų, susijusių su maisto papildais ir jų vartojimu, užsakymų internetu pateikimu, užsakymų keitimu ir atšaukimu.

Jei nerandate atsakymo į savo klausimą ir manote, kad jūsų klausimas gali būti naudingas kitiems, praneškite mums apie tai el. paštu info@lamberts.lt. Atsakysime į jūsų klausimą ir pažadame atnaujinti DUK skiltį.

Ką daryti, jei į užsakymą netyčia įtraukiau ne tą gaminį?
  • Atsiųskite el. laišką adresu info@lamberts.lt, nurodydami užsakymo numerį ir gaminį, kurį norite pakeisti. Jei naujasis gaminys yra brangesnis, už skirtumą bus išrašyta sąskaita faktūra. Jei prašomas naujas gaminys yra pigesnis už keičiamą gaminį, galėsite rinktis dovanų kortelę arba galimybę grąžinti pinigų sumą, lygią kainų skirtumui.
  • Jei užsakymas jau buvo sukomplektuotas ir Jums buvo išsiųstas tai patvirtinantis laiškas, „MPharma OÜ“ pasilieka teisę taikyti 6 € mokestį už užsakymo pakeitimo darbus.
Kaip turėčiau elgtis, jei noriu pridėti produktų prie jau pateikto ir apmokėto užsakymo?
  • Atsiųskite el. laišką adresu info@lamberts.lt, nurodydami užsakymo numerį ir gaminį (-ius), kurį (-iuos) norėtumėte pridėti prie užsakymo. Už pridėtus produktus bus išrašyta sąskaita faktūra.
Užsakymo atšaukimas
  • Atsiųskite el. laišką adresu info@lamberts.lt, nurodydami užsakymo numerį ir paaiškinimą, kad norite atšaukti užsakymą. Nurodykite savo vardą, pavardę ir sąskaitos, į kurią norite grąžinti pinigus, numerį. Jei užsakymas dar bus nesukomplektuotas, pinigai klientui bus grąžinti per 14 dienų.
  • Jei pageidaujate atšaukti užsakymą, kuris jau buvo sukomplektuotas ir Jums buvo išsiųstas tai patvirtinantis laiškas, „MPharma“ iš grąžintinos sumos išskaičiuos 6 € užsakymo tvarkymo mokestį.
Produktų grąžinimas
  • Atšaukti maisto papildų užsakymą turite teisę per 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo pateikimo ir iki 14 kalendorinių dienų nuo maisto papildų gavimo. Svarbu, kad produktų pakuotė nebūtų atidaryta, produktai nebūtų naudoti ar pažeisti (įskaitant pažeistą pakuotę, išskyrus gabenimo metu).
  • Norėdami gauti daugiau informacijos apie tai, kaip grąžinti prekes, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo specialistą adresu info@lamberts.lt arba skambinkite telefonu +372 5650 6025.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Rašykite mums el. paštu info@lamberts.lt ir mes atsakysime.