Dažnai užduodami klausimai

Čia surašėme keletą svarbiausių ir dažniausiai dažniausiai kylančių klausimų, susijusių su maisto papildais ir jų vartojimu, užsakymų internetu pateikimu, užsakymų keitimu ir (arba) atšaukimu.

Jei nerandate atsakymo į savo klausimą ir manote, kad Jūsų klausimas gali būti naudingas kitiems, praneškite mums apie tai el. paštu info@lamberts.lt. Atsakysime į Jūsų klausimą ir atnaujinsime DUK skiltį.

Kiek kainuoja pristatymas?

Mūsų produktai pristatomi Lietuvoje (kainos nurodomos su PVM):

  • Kurjeris (Venipak) – 6 €
  • Venipak paštomatas – 3,50 €
  • DPD paštomatas – 3,79 €
  • Smartpost paštomatas – 3 €
  • Omniva paštomatas – 3,79 €
Ar galima prekes pasiimti patiems?

Deja, tokios galimybės nėra. Žinoma, išskirtiniais atvejais esame pasirengę Jums padėti ir tikrai kartu rasime sprendimą. Kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo specialistą el. paštu info@lamberts.lt arba telefonu +372 5650 6025.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Rašykite mums el. paštu info@lamberts.lt ir mes atsakysime.