Naudojimo sąlygos

Oficialus „Lamberts“ prekės ženklo platintojas ir elektroninė parduotuvė Baltijos šalyse priklauso įmonei „MPharma OÜ“ (rg-kodas 14229338, Vabriku 3-8, Talinas 10411, Estija).

Bendrosios užsakymų sąlygos

Bendrosios užsakymų sąlygos taikomos teisiniams santykiams, atsirandantiems užsakant maisto papildus (toliau – prekės / maisto papildai) per „MPharma OÜ“ (toliau – MPharma) internetinėje svetainėje esančią užsakymo aplinką (toliau – Elektroninė parduotuvė) lambertseesti.ee; lambertsbaltic.com; lambertslatvija.lv; lamberts.lt; ru.lambertsbaltic.com.

Be šių bendrųjų užsakymo sąlygų, Užsakovo ir MPharma santykius reglamentuoja Estijos bei Lietuvos Respublikoje galiojantys įstatymai ir kiti teisės aktai, maisto papildų El. parduotuvės kainoraštis ir nusistovėjusi geroji praktika.

1. Maisto papildų užsakymo tvarka

1.1. Norint užsisakyti maisto papildų Užsakovas neprivalo registruotis MPharma elektroninėje aplinkoje.

1.2. Užsakovas pasirenka pageidaujamą (-us) maisto papildą (-us), nurodo kiekvieno maisto papildo kiekį, apmokėjimo už maisto papildus būdą ir pristatymo būdą bei patvirtina užsakymą.

1.3. Į maisto papildų kainą neįeina pristatymo mokestis. Pristatymo mokestis priklauso nuo Jūsų pasirinkto pristatymo būdo.

1.4. Už užsakymą, patvirtintą Užsakovo, galima sumokėti banko pavedimu (Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Suomijoje), kredito kortele, „Paypal“, „Paysera“, „Montonio“ arba kitais svetainėje nurodytais apmokėjimo būdais.

1.5. Užsakymas įsigalioja po to, kai už užsakytas prekes sumokėta suma įplaukia į MPharma banko sąskaitą. MPharma apie užsakymo įsigaliojimą informuoja Užsakovą elektroniniu paštu.

1.6. Užsakytas prekes MPharma Užsakovui pristato Užsakovo užsakymo pateikimo metu pasirinktu būdu:

a) DPD Pickup;
b) Itella SmartPOST paštomatas;
c) Omniva paštomatas;
d) Kurjeris;
e) Arba kitaip, kaip nurodyta užsakymų aplinkoje.

1.7. Pristatymo būdas gali būti pakeistas tik tuo atveju, jei siunta dar neišsiųsta iš sandėlio, ir už tai gali būti taikomi papildomi mokesčiai.

1.8. Jei užsakymas pateiktas ir apmokėtas darbo dieną iki 13:00 val. ir jame yra tik Estijos sandėlyje esantys maisto papildai, DPD, Itella Smartpost, Omniva arba kurjeris pristatys prekes į užsakovo pasirinktą pašto automatą Lietuvoje per 1–6 darbo dienas (Estijoje per 1–4 darbo dienas, Latvijoje per 1–5 darbo dienas). Kitomis sąlygomis užsakymo pristatymo laikas yra iki 20 darbo dienų (išankstinis užsakymas). Kai užsakymas atvyksta į pašto automatą, užsakovui į mobilųjį telefoną ir (arba) elektroninio pašto adresą išsiunčiamas pranešimas, kuriame nurodoma pašto automato vieta, darbo laikas ir asmeninis durelių kodas. Įvedus kodą į pašto automato jutiklinį ekraną, pašto automatas atsidaro ir Užsakovas gali pasiimti siuntinį. Siuntiniai saugomi DPD / Itella / Omniva pašto automatuose nemokamai 7 kalendorines dienas nuo pranešimo gavimo Užsakovo mobiliajame telefone ir / arba elektroniniu paštu. Pasibaigus 7 kalendorinėms dienoms, siunta automatiškai grąžinama į „Lamberts“ elektroninės parduotuvės sandėlį, o už naują / pakartotinį siuntos išsiuntimą taikomi papildomi mokesčiai.

1.9. DHL / Omniva / Itella / DPD / Venipak / Fedex arba kitas su „Lamberts“ bendradarbiaujantis kurjeris pristatys prekes į Užsakovo nurodytą adresą Lietuvoje per 1–6 darbo dienas (Estijoje per 1–4 darbo dienas, Latvijoje per 1–5 darbo dienas), jei Užsakymas pateiktas darbo dieną iki 13:00 val., ir užsakymas apima Estijos sandėlyje esančius maisto papildus, kitais atvejais užsakymo pristatymo laikas yra iki 20 darbo dienų (išankstinis užsakymas). Jei kurjeris negali susisiekti su Užsakovu telefonu, Užsakovo nurodytu adresu pašto dėžutėje paliekamas pranešimas, ir Prekes Užsakovas gali atsiimti artimiausiame pašto skyriuje. Pašto skyriuje siuntos saugomos 7 kalendorines dienas nuo jų pristatymo į pašto įstaigą dienos. Po to Užsakymas anuliuojamas.

1.10. Visi užsakymai į šalis, kurios nėra nurodytos 1.8 ir 1.9 punktuose, bus pristatyti visame pasaulyje pagal kurjerio paslaugos teikėjo nustatytas taisykles ir pristatymo terminus.

1.11. Pateikus užsakymą „Lamberts“ El. parduotuvės aplinkoje, automatiškai siuntinio sekti neįmanoma. Norint sekti siuntą, reikia pateikti užklausą šiuo el. pašto adresu info@lamberts.lt.

1.12. MPharma daro prielaidą, kad prekes pristatymo adresu iš kurjerio priims Užsakovas. Kurjeris turi teisę perduoti prekes pristatymo adresu kitam asmeniui, kurį kurjeris gali pagrįstai laikyti Užsakovo atstovu (fizinio asmens atveju – šeimos nariu, institucijų atveju – sekretoriumi, budinčiuoju darbuotoju ir pan.).

1.13. Prekių sugadinimo ir praradimo rizika perduodama Užsakovui perduodant prekes. Perdavimas laikomas kurjerio, pašto įstaigos prekių perdavimu Užsakovui su parašu arba prekių pristatymu į Užsakovo pageidaujamą pristatymo vietą (pavyzdžiui, paštomatą).

1.14. MPharma neatsako už prekių trūkumus, atsiradusius po prekių pristatymo pagal 1.12 punkte nurodytą tvarką, ir už trūkumus, atsiradusius maisto papilduose dėl netinkamo ar neteisingo prekių naudojimo.

1.15. Papildų, kurių užsakymo pateikimo metu Estijoje nėra sandėlyje, klientas turi galimybę užsisakyti pateikdamas išankstinį užsakymą internetu, o pristatymo terminas – iki 20 darbo dienų.

1.16. Jei užsakyme yra maisto papildų, kurie yra sandėlyje, ir maisto papildų, kurių užsakymo vykdymo metu sandėlyje nėra, maisto papildai bus išsiųsti užsakovui per 2 savaites (išankstinis užsakymas) viename siuntinyje, jei su užsakovu nesusitarta kitaip.

1.17. Maisto papildų kainos yra su 22 % PVM (Estijos Respublikoje galiojantis PVM tarifas).

1.18. Pristatymo mokestis apima 22 % PVM (Estijos Respublikoje galiojantis PVM tarifas).

1.19. Pasikeitus PVM tarifui, prekės kaina ir pristatymo mokestis koreguojami PVM tarifo pasikeitimo dydžiu.

2. Užsakymo atšaukimas arba keitimas

2.1. Jei Užsakovas nori atšaukti, pakeisti arba iš naujo išsiųsti Užsakymą, gali būti taikomas tvarkymo mokestis. 3 eurų tvarkymo mokestis taikomas, jei MPharma turi atlikti papildomus veiksmus, pvz., užsakymo pakeitimą, perpakavimą ar pakartotinį išsiuntimą. Be to, gali būti taikomas pasirinktos pristatymo būdo mokestis pagal kliento pasirinkimą.

2.2. Jei norite atšaukti ar pakeisti Užsakymą, rašykite mums elektroniniu paštu adresu info@lamberts.lt arba skambinkite +372 5650 6025. Pridėkite atitinkamo užsakymo numerį, išrašytos sąskaitos numerį bei reikiamas instrukcijas, kodėl ir ką norite atšaukti arba pakeisti užsakyme.

2.3. Jei Užsakymas jau yra sukomplektuotas ir patvirtinimo laiškas išsiųstas Užsakovui, MPharma atšaukimo atveju išskaičiuoja 3 eurų administravimo mokestį.

2.4. Grąžinimo, atšaukimo ir keitimo atveju užsakymą galite atsiųsti mums su SMS žinutėje nurodytu grąžinimo kodu, kurį galite naudoti, kad patogiai grąžintumėte siuntinį DPD, Omniva arba Venipak punktuose. Itella grąžinimo kodas yra anksčiau perduotas asmeninis durų kodas.

3. Registracija El. parduotuvėje

3.1. Tapęs MPharma klientu, Užsakovas savo pageidavimu gali užsiregistruoti kaip „Lamberts“ El. parduotuvės vartotojas adresu lambertseesti.ee, lambertsbaltic.com, lambertslatvija.lv, lamberts.lt arba ru.lambertsbaltic.com.

3.2. Registruojantis būtina užpildyti visus anketos laukelius, kad galėtume užtikrinti, jog klientas gaus tinkamą informaciją apie užsakymą ir pristatymą.

3.3. Po registracijos MPharma („Lamberts“) išsiųs Užsakovui jo nurodytu elektroninio pašto adresu laišką su vartotojo paskyros aktyvavimo instrukcijomis.

3.4. Aktyvavęs vartotojo paskyrą, Užsakovas gali prisijungti prie MPharma („Lamberts“) interneto aplinkos naudodamas savo pasirinktą vartotojo vardą ir pateikti maisto papildų užsakymus.

*Maisto papildus galima užsisakyti ir nesiregistravus.

4. Užsakovo teisės

4.1. Užsakovas turi teisę užsisakyti maisto papildus El. parduotuvėje MPharma nustatyta kaina ir fiksuotomis sąlygomis.

4.2. Užsakovui siunčiami maisto papildai turi būti teisingi ir išsamūs bei atitikti MPharma nustatytas sąlygas.

4.3. Užsakovas turi teisę pateikti pateikti pretenzijas dėl maisto papildų užsakymo MPharma („Lamberts“) elektroniniu paštu adresu info@lamberts.lt arba info@lambertsbaltic.com per 14 kalendorinių dienų nuo maisto papildų gavimo dienos.

4.4. Užsakovas turi teisę atšaukti maisto papildų užsakymą nuo užsakymo pateikimo iki maisto papildų gavimo per 14 kalendorinių dienų.

4.5. Pagal Prievolių teisės įstatymo 53 straipsnio 4 dalies 4 punktą, prekės su atidaryta pakuote, panaudotos ar pažeistos (įskaitant pažeistą pakuotę), negrąžinamos (t. y. Užsakovas netenka 4.4 punkte nurodytos teisės atsisakyti sutarties), išskyrus atvejus, kai pakuotė buvo pažeista transportavimo metu ir apie prekių su pažeista pakuote gavimą MPharma buvo nedelsiant informuota, kai prekes pristatė kurjeris, jos atsiimtos pašte arba kai prekės buvo gautos siuntų automate.

4.6. Jei Užsakovas atsisako sutarties (t. y. grąžina prekes), mes jam grąžiname visą pirkimo sumą. Jei Užsakovas pasirinko brangesnį pristatymo būdą nei pigiausias galimas pristatymas į Lietuvą, jis pats turi padengti šį kainų skirtumą. Tokiu atveju MPharma gali iš grąžinamos sumos atskaityti sumą, kuri viršija įprastą pigiausio pristatymo būdo išlaidas.

4.7. Tarptautinių užsakymų (ne Baltijos šalyse) atveju pristatymo išlaidos negrąžinamos ir bus išskaičiuotos iš bendros užsakymo sumos.

4.8. Norint grąžinti prekes, reikia pateikti prašymą dėl užsakymo atšaukimo, kurį Užsakovas turi pateikti MPharma ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos raštu arba el. paštu info@lamberts.lt. Rašytiniame prašyme dėl užsakymo atšaukimo Užsakovas turi nurodyti banko sąskaitos, į kurią turi būti pervesti grąžintini pinigai, numerį ir banko sąskaitos savininko vardą ir pavardę. MPharma negrąžina pinigų grynaisiais. Jei Užsakovas atšaukia užsakymą, jis įsipareigoja grąžinti nepanaudotus ir nesugadintus maisto papildus nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo prašymo grąžinti prekes pateikimo dienos. MPharma grąžina Užsakovui už grąžinamus maisto papildus sumokėtą sumą (išskyrus maisto papildų siuntimo išlaidas) per 14 kalendorinių dienų nuo pranešimo apie grąžinimą ir maisto papildų gavimo dienos.

5. Užsakovo įsipareigojimai

5.1. Užsakymo pateikimo metu Užsakovas privalo pateikti užsakymo įvykdymui reikalingą informaciją: vardą ir pavardę; tikslų adresą (gatvė, namo numeris, buto numeris, pašto indeksas, miestas/gyvenvietė/kaimas/apskritis) – jei pristatymui pasirenkama paštomatų paslauga; kontaktinį telefono numerį ir elektroninio pašto adresą. Prašome patikrinti užsakymo formoje pateiktų duomenų teisingumą, kad būtų išvengta vėlavimų ir nesusipratimų pristatant prekes.

5.2. Jei Užsakovas ir maisto papildų gavėjas yra skirtingi asmenys, Užsakovas turi pateikti 5.1 punkte nurodytus duomenis ir apie gavėją, jei tai būtina siuntiniui pristatyti.

5.3. Jei Užsakovo pateikti duomenys yra neteisingi ir (arba) neišsamūs ir neatitinka 5.1 punkte nurodytų reikalavimų, MPharma negarantuoja, kad maisto papildų užsakymas bus įvykdytas tinkamai. Jei įmanoma, MPharma susisieks su Užsakovu, kad patikslintų neteisingus arba neišsamius duomenis.

5.4. Užsakymo pateikimo metu Užsakovas patvirtina, kad sutinka su šiose bendrosiose užsakymo sąlygose nustatytomis sąlygomis ir įsipareigoja jas vykdyti.

5.5.  Prieš vartodami produktą (maisto papildus), atidžiai perskaitykite produkto vartojimo instrukciją, pakuotės informacinį lapelį, ant produkto pakuotės pateiktą naudojimo instrukciją ir produkto aprašymą bei vartojimo instrukciją El. parduotuvės puslapyje. Jei turite papildomų klausimų apie produktus, prašome susisiekti su mūsų specialistais el. paštu pharmacist@lamberts.lt.

6. MPharma („Lamberts“) teisės

6.1. Jei Užsakovas nevykdo šių bendrųjų užsakymo sąlygų jam nustatytų įsipareigojimų, MPharma negarantuoja užsakymo vykdymo ir (arba) tinkamo maisto papildų pristatymo.

6.2. Jei Užsakovas tinkamai nevykdo mokėjimo įsipareigojimų, MPharma turi teisę paskelbti Užsakovo duomenis mokėjimo pažeidimų registre.

7. MPharma („Lamberts“) įsipareigojimai

7.1. MPharma įsipareigoja Užsakovui pristatyti teisingus maisto papildus.

7.2. MPharma įsipareigoja priimti ir dokumentuoti visas Užsakovo pretenzijas.

7.3. MPharma įsipareigoja išspręsti Užsakovo pretenziją per 7 darbo dienas, jei pretenzijos priežastys nepriklauso nuo Užsakovo. Jei pretenzijos priežastis yra Užsakovas, jis privalo ją nedelsiant pašalinti.

7.4. MPharma įsipareigoja pakeisti maisto papildų brokuotus egzempliorius. MPharma atsako tik už gamybos defektus ir kitus trūkumus, kurie buvo maisto papildų perdavimo Užsakovui metu.

7.5 MPharma neatsako už Užsakovui padarytą žalą, jei prekių pristatymas vėluoja dėl aplinkybių, kurių MPharma negalėjo paveikti ir kurių atsiradimo nebuvo galima numatyti, įskaitant galimus techninius sutrikimus El. parduotuvėje, dėl kurių vėluoja prekių pristatymas (force majeure).

8. Kitos sąlygos

8.1 El. parduotuvėje kartu su prekėmis rodomi paveikslėliai yra tik iliustraciniai. Užsakovas neturi teisės grąžinti prekių dėl to, kad El. parduotuvėje pateikta prekių pakuotės nuotrauka tiksliai neatitinka pristatytų prekių pakuotės, jei prekės kitais atžvilgiais atitinka užsakymą ir jų pavadinimas, kiekis bei savybės atitinka su prekėmis pateiktą informaciją.

8.2. Prekių prieinamumas El. parduotuvėje gali keistis be išankstinio įspėjimo. Jei Užsakovas sumokėjo už prekes, o MPharma negali jų pristatyti Užsakovui dėl prekių išpardavimo, MPharma turi teisę atsisakyti parduoti prekes ir grąžinti pinigus Užsakovui į jo sąskaitą per 14 kalendorinių dienų.

8.3. Ginčai, kylantys tarp Užsakovo ir „MPharma OÜ“ dėl prekių užsakymo ir pirkimo, sprendžiami derybomis. Jei derybos neduoda pageidaujamų rezultatų arba jei nesutinkate su MPharma pasiūlytu sprendimu ir manote, kad buvo pažeistos jūsų teisės, turite teisę pateikti skundą Vartotojų teisių apsaugos tarnybai arba teismui. Kreipimasis į komisiją vartotojui yra nemokamas, o vartotojas gali pateikti skundą tiesiogiai arba per atstovą. Duomenis apie Vartotojų teisių apsaugos tarnybą galima rasti Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos interneto svetainėje.

8.4 Vartotojų ginčų komisija yra neteisminė vartotojų ir prekybininkų ginčų sprendimo institucija, įsikūrusi adresu Endla 10A, 10122 Talinas, Estija, tel. 667 2000; Vartotojų ginčų komisijos darbo tvarkos taisykles galima rasti Vartotojų apsaugos ir techninės priežiūros tarnybos interneto svetainėje.

8.5. Visi produktų aprašymai, nuotraukos ir kita informacija MPharma („Lamberts“) interneto svetainėje (lambertseesti.ee; lambertsbaltic.com; lambertslatvija.lv; lamberts.lt; ru.lambertsbaltic.com) yra saugomi autorių teisių ir bet koks kopijavimas ar kitoks naudojimas be „MPharma OÜ“ sutikimo yra griežtai draudžiamas.

Jei turite klausimų, skambinkite telefonu +372 5650 6025 arba rašykite el. paštu info@lamberts.lt (lietuvių kalba) arba info@lambertsbaltic.com (anglų kalba).